Модуль 6

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання:
Як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання навчання учнів?
Як я можу допомогти своїм учням стати самоспрямованими в навчанні?
 Дуже вдалою та корисною на мою думку здається  форма   самоспрямування учнів. Я побачила, як я можу задовольнити різноманітні потреби учнів. Я зрозуміла, що кожен учень має різний тип мислення, різні можливості щодо виконання поставлених завдань, тому важливим моментом є визначення можливостей учня заради сприянню виконання проекту та розподілення ролей учнів, спрямованих на його виконання. Створення учнівської роботи з позиції учня допомогло мені визначити, на якому матеріалі та можливих труднощах для учнів потрібно зосередити свою увагу під час навчання.  
Я вияснила для себе як краще оцінювати роботу учнів в малих групах.
Дуже важко було в цьому модулі виступати в ролі сірого опонента, знайти мінуси, якщо такі є, та надати ідеї для покращення. Це дуже важко, так як всі наші проекти чудові! Усі створені нами проекти та портфоліо вирізняються індивідуальністю, цікавими ідеями та різноманітністю влучно  обраних форм та методів роботи над проектом.


Комментариев нет:

Отправить комментарий